کارینا

من از تبار غربتم از آرزوهای محال قصه ما تموم شده با یه علامت سوال

کارینا

من از تبار غربتم از آرزوهای محال قصه ما تموم شده با یه علامت سوال

ای عزیز از دست رفته

سلام ای عزیز از دست رفته من.

 الان که اینها رو مینویسم به شدت جای خالی تو احساس میکنم. میبینم که دیگه با من نیستی. سرنوشت این بود.... تو پاره تن من بودی از هر چیز و هرکس به من نزدیک تر. بارها بهت گفته بودم که دوستت دارم. چون تو همه چیز من بودی. من به اینکه با من بودی افتخار میکردم. همه زندگی ام برای تو بود. خودت میدیدی که چقدر به تو توجه میکردم و چقدر به تو اهمیت میدادم. ولی تو همیشه در برابر ابراز محبت و علاقه من سکوت میکردی و گاهی بد اخلاق و لجباز میشدی. اون موقع بود که به هیچ صراطی مستقیم نمیشدی. باور کن خیلی دوستت داشتمخیلی بیشتر از اونی که فهمیده بودی. اصلا نمی‌خواستم از تو جدا شم. باور کن. اگه فقط خودم بودم هرگز به این جدایی تلخ تن در نمیدادم.خودت دیدی که در اون لحظات آخر با چه حسرت افسوسی به تو نگاه میکردم. ولی فشار خانواده من رو مجبور به این کار کرد.همیشه من رو به خاطر داشتن تواذیت می کردند.. هیچکس چشم دیدن تو رو نداشت. همه به تو حسودی میکردند و این حرفاشون هم به همین دلیل بود. به خاطر اینکه بیشتر از همه کس تو با من بودی و من بیشتر از همه به تو توجه میکردم. به علاقه من نسبت به تو حسودیشون میشد. فکر میکردند این علاقه من نسبت به تو ممکنه منو در مقابل اونها قرار بده نه درکنار اونها. بهت نگفتم ولی همیشه به من میگفتند که تو خیلی زشتی. ولی این حرفهاشون اصلا از علاقه من نسبت به تو نکاست.فقط دوستای نزدیکم این احساس منو نسبت به تو درک میکردند. ولی خوب برگ سرنوشت اینطور ورق خورد. من لیاقت اینرو که تو با من باشی رو نداشتم و آخر در برابر فشار خانواده سر تسلیم فرود آوردم و از تو جدا شدم. مرا ببخش

 

مرا ببخش ای موهای قشنگم.مرا ببخش ای موهای زیبایم.مرا ببخش که تو را به دست بیرحم آرایشگر سپردم

نظرات 1 + ارسال نظر
ehsan سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:26 ب.ظ

kheili bahal bood
goftam ye nazare dorosto hesabiam dade basham

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد