کارینا

من از تبار غربتم از آرزوهای محال قصه ما تموم شده با یه علامت سوال

کارینا

من از تبار غربتم از آرزوهای محال قصه ما تموم شده با یه علامت سوال

شکوائیه

سلام چرا هیشکی منو دوست نداره چرا هیشکی نظر نمی ذاره به درک که نظر نمیدید مگه من محتاج نظرات شمام؟ فقط نظر یکی واسم مهمه که اونم نظراتشو بهم میگه شماها هم میخواید نظر بدید می خواید ندید... عزت زیاد
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی اینترنتی ... هر کلیک 80 ریال ... به ما سر بزنید.

عرفان سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:37 ق.ظ

الهی که من فدات شم.خودم برات نظر میدم.حالا انگار نظر من خیلی مهمه!!!
ولی دمت گرم وبلاگت با حاله
قربونت برم غصه نخوری ها.آباریکلا پسر ناناز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد