کارینا

من از تبار غربتم از آرزوهای محال قصه ما تموم شده با یه علامت سوال

کارینا

من از تبار غربتم از آرزوهای محال قصه ما تموم شده با یه علامت سوال

آبی های سر شناس

از بین چهره های سرشناس کشورمون فکر می کنید کیا استقلالی باشن؟

یه نگاه به این لیست کنید...

خیلی جالبه...

 

بهرام رادان محمدرضا گلزار پرستو صالحی   امیر نوری - امیر جعفری - ریما رامین فر -جواد رضویان برزو ارجمند  مجید مظفری رسول نجفیان- داریوش ارجمند - خشایار الوند (نویسنده شبهای برره) حمیدرضا آصفی (سخنگوی وزارت امور خارجه) غلامعلی حداد عادل (رئیس مجلس شورای اسلامی ) -  جواد خیابانی مزدک میرزایی پیمان یوسفی مجتبی کبیری راشید پویا مجید اخشابی اندی احمد یاسر امید زندگانی شادمهر عقیلی شهرام کاشانی قیصر  - دکتر علی اکبری ( مرد انرژی درمانی ایران) 

نظرات 5 + ارسال نظر
هرا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:36 ب.ظ

هرا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.harra.bogskay.com

سلام
به ما هم سر بزن من به روز هستم با مطلب ((مغز گنجشک در کله دایناسور))

کاوه جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:51 ب.ظ http://www.ShadmehrAghoosh.Co.Sr

سلام
برای من یکی فرقی نداره
من میگم شادمهر
حالا باشه یا نباشه بتاز من طرفدارشم
ولی خود من آبی
ممنون که به من سر زدی
موفق باشی

ehsan چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:52 ب.ظ http://blackdreams.blogfa.com

salam
agha mohsen yadet rafte esme man ro be list ezafe koni
be har hal man ke az mashahire iran hastam hala che to bekhay che nakhay

ehsan چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:29 ب.ظ

baba hanooz ke esme man ro ezafe nakardi
pas to be che dardi mikhori

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد